ENERGA

ENERGA

ZADANIE: Budowanie pozycji grupy Energa w Polsce, w szczególności na rynku mediów energetycznych,   poprzez komunikację związaną z jubileuszem pięciu lat funkcjonowania i działalności grupy Energa.

ROZWIĄZANIE : „V” – Ekskluzywna jubileuszowa publikacja, eleganckie wydawnictwo książkowe podsumowujące pięć lat istnienia Grupy Kapitałowej Energa, jako unikalna forma promocji firmy w formie luksusowego prezentu dla klientów i partnerów biznesowych. Publikacja utrzymana w minimalistycznej formie, zarówno w kontekście grafiki, jak i użytych materiałów (okładka i obwoluta z aluminium), by podkreślić jej nowoczesność, innowacyjność, jakość i prestiż.

EFEKT: Jubileuszowa publikacja tworzona we współpracy z uznanymi liderami opinii, specjalistami, ludźmi sukcesu, kluczowymi dla firmy partnerami, która pozwoliła na wzmacnianie trwałych relacji biznesowych i budowę wizerunku zgodnego ze strategią firmy.