GADU-GADU

GADU-GADU

Agencja PR Kwadrat została wyróżniona nagrodą Golden Arrow za ten projekt

Klient: GADU GADU

Zadanie: Zwiększenie odwiedzalności portali społecznościowych w portfelu GG.

Rozwiązanie: Wywołanie szerokiej dyskusji w mediach na temat polszczyzny w Internecie. Organizacja pierwszego w Polsce dyktanda za pośrednictwem komunikatora internetowego, pozyskanie ambasadora akcji – prof. Jerzego Bralczyka; zaangażowanie liderów opinii – znanych blogerów.

Efekt: Udział 15 tysięcy uczestników konkursu ponad 100 publikacji w mediach, w tym 12 audycji telewizyjnych, (m.in. w „Teleexpresie” i głównym wydaniu „Wiadomości”), 13 audycji w radio, ponad 20 publikacji prasowych, ponad 100 publikacji internetowych, zwiększenie odwiedzalności portali GG, wyróżnienie Golden Arrow w III Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego, „Media & Marketing”.

Wejdź na stronę