PIRELLI

PIRELLI

Klient: PIRELLI POLSKA

Zadanie: Podkreślenie znaczenia oddziału Pirelli, zarówno na polskim rynku motoryzacyjnym, wśród przedstawicieli mediów i pracowników spółki, jak i w globalnej strukturze koncernu.

Rozwiązanie: Jubileuszowa publikacja z okazji dwudziestolecia Pirelli Polska, podsumowująca historię firmy. To jednocześnie ekskluzywny prezent dla dziennikarzy, klientów i partnerów biznesowych, jak również element PR wewnętrznego. Publikacja w kwestii wizualnej reprezentująca nowoczesny i ascetyczny design z wykorzystaniem nietypowych rozwiązań graficznych (sztancowane strony z wzorami bieżników opon Pirelli); w zakresie treści będąca subiektywną historią firmy, opierającą się nie na liczbach, a na opowieściach ludzi, którzy na przestrzeni lat byli z nią związani i ją tworzyli. Publikacja wydana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej.

Efekt: Wydawnictwo współtworzone z kluczowymi dla firmy partnerami biznesowymi, a także byłymi i obecnymi pracownikami, będące swoistym uhonorowaniem ich zaangażowania w rozwój i w efekcie rynkowy sukces firmy.