PR Produktu

Dlaczego produkty jednych firm sprzedają się lepiej, a innych gorzej, nawet gdy cena i jakość jest podobna? Jakie znaczenie ma dla nas marka, cena, funkcjonalność? Czym się kierujemy dokonując zakupu?

Firmy chcą się wyróżniać na rynku. Chcą informować o swoich artykułach i usługach w ciekawy sposób. Otwierają się na dialog z konsumentami i użytkownikami. Dawno już doszły do wniosku, że samą reklamą niewiele uda im się zdziałać. Mało tego – do niektórych grup docelowych w ogóle nie dotrą. Sięgają wtedy po działania, które określa się mianem public relations produktu.

Na rynku mamy bowiem do czynienia z nowym typem nabywcy, który intensywnie korzysta z nowych technologii oraz informacji. Nie wystarczy więc poinformować odbiorców, że nasza oferta jest lepsza od konkurencyjnej. Wyrobionemu konsumentowi trzeba to wiarygodnie udowodnić

Agencja Public Relations